28 Ağustos 2006

eve döndüm...



İşte döndüm :)
Evini özlemek de güzel bir şeymiş aslında. Uzun süre evden uzak kalınca insan dönmek istemeye başlıyor. Dönmek isteyecek kadar uzun uzaklarda kalmak da güzel. Geri gelince, bir bavula sığdırdığınız kablumbağa kabuğunuzdan evinizin bildiğiniz, alıştığınız haline gelmesine kadar geçen süre biraz sıkıcı gerçi. Bir de şu sıcaklar… İşte buna hiç alışamıyorum. Belki ben de göç etmeliyim, yaz gelince soğuk yerlere gitmeliyim. Neyse şimdilik böyle idare edelim, suya, yeşile yakın bir yerlere gitmekle (yeşillerimizi de çaldı alevler gerçi)…
Anlatacak çok hikayem var, bir çok insanla tanıştım, beni çok mutlu eden bir dolu küçük neşeler biriktirdim. Hepsini anlatmak istiyorum. Ama önce bir kaplumbağa kabuğumu çıkartayım. Sonra hepinizi çaya bekliyorum. Güzel güzel hazırladıklarımdan ikram edip, hepsini bir bir anlatacağım…
Evet, evet… Eve dönmek güzel…

8 Comments:

Blogger Çileksuyu Sibel said...

hosgeldinnnnnnnnn.....:)

00:39  
Blogger ZUHAL YALÇIN'IN KARNAVALI said...

HOŞGELDİN TUĞÇECİĞİİİM;
Yediğin ,içtiğin senin olsun bize gördüklerini anlat diyemeyeceğim sen yediğini içtiğini gezdiğini gördüğnü anlat ;)))bak sen yokken ben neler yaptım burda;))Güzel mamalarını ve çay davetini bekliyoruz biraz kendine gel de ballandıra ballandır anlatırsın artık;))
SEVGİYLE KAL...

01:25  
Anonymous Adsız said...

Hoşgeldin:))

11:22  
Blogger Nezaket said...

Hosgeldin Tugce, umarim guzelce dinlenmissindir. Merakla yeni postunu bekliyorum. Sevgilerimle

11:49  
Blogger tugce:-) said...

hoşbulduuk :)
bakın yazdım, cok da uzun yazdım, daha da herseyi anlatamadım. :) paylaşmak isteyenlere okuyacak bir dolu cümle...

14:35  
Anonymous Adsız said...

merhaba tugce
hogeldin tariflerini bekliyorum:)
söyle güzel pasta tarifleri.kurabiye adamlar falan serpiştirsen gönlümüze iyi olcak:)
ayrıca
bende cay davetine gelmek istiyorum blogum yok diye beni ezmeyin:p
sevgiler
tugce daglı

23:22  
Blogger tugce:-) said...

tabii ki tugce ne demek, herkesi bekliyorum çaya :) adaşımı da kırmam, pastalar yapar koyarım siteye, hep beraber yeriz :)

11:14  
Anonymous yemek tarifleri said...

guzel bir tarifmis. tebrik ederim.

16:20  

Yorum Gönder

<< Home