17 Haziran 2006

küçük bir merhaba göndermek istedim :)


herkese merhaba,
bu aralar maalesef siteyle pek ilgilenemiyorum. zeten mutfağa da pek giremiyorum. herkesin tatil planlarını yaptığı ve hatta planları uygulamaya koyduğu bu dönemde henüz tatil fikri aklımdan bile geçmiyor. çünkü geçen hafta finaller başladı ve önümde iki hafta daha var. çalışmam lazım, çok çalışmam lazım. tabii tüm vaktimi çalışarak geçirmiyorum, çalışmam gerektiğini düşünerek başka şeyler de yapmadan geçirdiğim bir sürü zaman var :) yola çıkmayı bekler gibi... yola çıkacağınız zaman onu beklerken hiçbirşey yapamazsınız ya onun gibi. çalışmasam da başka birşey de yapmıyorum. tabii bu sınav döneminde ne kekler, pastalar, kurabiyeler geçiyor aklımdan ama maalesef... bu aralar salatayla yaşamaya gayret ediyorum. finaller iyi güzel ama hep tatlı hep tatlı, yaza girmişiz artık, dikkat etmek lazım. ama sınav stresini atmak için mutfağı kullana biri olarak ne zaman ne yapacağım da belli olmaz ;)
herkese yaz meyveleri kadar tatlı, serin ve keyifli günler...

5 Comments:

Blogger Nezaket said...

Calismalarinin, emeklerinin guzel sonuclarini almani gonulden dilerim. Kolayliklar diliyorum. Sevgiler

22:43  
Blogger Burcu - Mutfak Camı said...

Başarılar diliyorum.ben de şu tek ders sınavına çalışırken aynı durumdayım. Ders çalışmasam da başka bir şeye de konsantre olamıyorum. Grekçe demişsin de merak ettim hangi bölümde okuyorsun? arkeoloji ya da klasik filoloji falan diye düşündüm ama...?

12:09  
Blogger tugce:-) said...

nezaket ve burcu iyi dilekleriniz için teşekkür ederim. umarım iyi sonuçlar alırım.
burcu dogru tahmin etmişsin klasik filoloji okuyorum. latin dili ve edebiyatı. ama grekçe de zorunlu. hala geçemedim ama umudum var ;) sana da sınavında başarılar, umarım halledersin ve kurtulursun.

18:41  
Blogger vintage biscuit said...

basarilarrrrr
bu aradaaaa kediyee bayildimmm

17:38  
Blogger tugce:-) said...

tesekkurler vintage :)
kedileri seviyorum, sevenleri de seviyorum :)

19:27  

Yorum Gönder

<< Home