10 Mayıs 2006

"EVDE YALNIZIM" ÇİLEK KASESİ


Sizi bilmem ama genelde kadınlar evde yalnız olduklarında yemek işini geçiştirirler. Ben de bazen bunu yaparım. Ama hoş birşey yemek benim için hayatın en basit elde edilen keyiflerinden olduğu için genelde yalnız da olsam uğraşır, birşeyler hazırlarım. Tabii tatlı isteyince bu iş biraz bozulur. Koca keki veya pastayı ya da bir tencere sütlü tatlıyı ziyan etmek olmaz. Eh malum ev çilek dolu :) Ben de canım tatlı isteyince gözümü onlara diktim. Baktım ne dondurma var, ne krem şanti. Ama ben yapamam, öyle çileği yıkayıp da yiyemem. Herşey bir-iki dakikada oldu. İnanın planlamadım ;) Sizler de evde yalnız kalır da keyifli bir kase çilek yemek isterseniz işte şöyle oldu: Çilekleri yıkayıp iki-üç parçaya böldüm ve üstlerine şeker serptim. Sonra biraz portakal suyu ve biraz muz likörü... Şöyle bir karıştırıp dolaptaki beyaz çikolatayı elimle kırabildiğim kadar kırıp üstüne serpiştirdim. Pek de hoşuma gitti, yazayım bari dedim :)

3 Comments:

Anonymous Adsız said...

Çileği bende çok seviyorum, bende bazen yerken çileklerin yapraklarını kesip, çilekleri ikiye kesip ve üzerlerine hindistan cevizi serpiştirerek yiyorum, sanada taviseye ederim.
Sevgiler.:)

15:01  
Blogger tugce:-) said...

burcucum, katıl tabii, çilek bu, herkesin bir çilek tarifi vardır :)
pembeli,
hindistan cevizi fikri muhteşemmiş :) niye benim aklıma gelmedi bu? bu akşam ki çileklere hindistan cevizi ekilecek :)

15:20  
Anonymous Adsız said...

Very pretty design! Keep up the good work. Thanks.
»

20:49  

Yorum Gönder

<< Home