19 Aralık 2005


herkese merhaba,
sitedeki sorunun ardından bilgisayarım da çökmeye karar verdi. bu sene teknolojik problemlerle kapanacak anlaşılan... perşembe günü birdenbire bilgisayar bozuldu ve çözümü de bulunamadı. formatlamamız ve yeniden kurmamız gerekti, ki bu da işe yaramadı. ama bu arada tüm bilgilerimiz gitmiş oldu. anlaşılan o ki sorun ancak servis tarafından halledilebilecek...
ama dün akşam yağan kar neşemi yerine getirdi :) kar beni neden bu kadar mutlu ediyor hiç bilmiyorum ama şikayetim de yok... gökten yağan beyaz taneciklerin beni mutlu etmesinin ne sakıncası olabilir ki?
herkese sevgiler...

(bu arada teknolojik sorunlar fırınıma zarar vermedi tabii ki ;) ama görünen o ki tarifler biraz beklemek zorunda kalacak. bilgisayar eski haline gelince hepsini yazmayı umuyorum :) )

2 Comments:

Blogger ZeYNeP said...

Cok gecmiş olsun,
Üzücü bir durum yazık oluyor emeklere, ama bir gayret yeniden duzenlersin sen,

Kolay gelsin,
Sevgilerimle
Figen

10:43  
Anonymous yemek tarifleri said...

guzel bir tarifmis. tebrik ederim.

16:42  

Yorum Gönder

<< Home