30 Kasım 2005

İKİ RENKLİ KURABİYELER


MALZEMELER:
125 gr. margarin
1 yumurtanın beyazı
3 çay bardağı pudra şekeri
3 su bardağı un
1 paket vanilin
2 çorba kaşığı kakao
2 çorba kaşığı su
YAPILIŞI:
Öncelikle yumurta beyazı şeker ve margarini iyice çırpın. daha sonra un ve vanilini ekleyip yoğurun. Hamurun yarısını ayırıp diğer yarısına kakao ve suyu ekleyerek tekrar yoğurun. Bunları streçe sarıp 20 dakika buzdolabında dinlendirin. Dolaptan çıkardığınız hamurları ayrı ayrı açın ve üst üste koyup rulo şeklinde sarın. Bu rulodan 1,5 cm eninde yuvarlaklar kesin ve yağlı kağıt serdiğiniz fırın tepsisine yerleştirip 180 derece fırında pişirin. Benim fırınımda 10-15 dakikada pişti. Ben hamuru biraz ince açmışım o yüzden görüntüsü böyle oldu. Hamuru biraz kalınca bırakırsanız güzel bir spiral şekli oluyor. Çayla, sütle veya kahveyle afiyetle yiyorsunuz :)

Etiketler:

3 Comments:

Blogger Burcu Özdoğan said...

mmmm Tuğçeciğim nefis görünüyor kurbişler:) Ben bayılıyorum 2 renkli kurabiyelere:) hiç yapmadım ama senin bu güzel tarifini yapacağım:)ellerine sağlık

09:39  
Blogger tugce:-) said...

ben de çok seviyorum görüntülerini ama benimkiler olması gerektiği gibi olmadı, dediğim gibi çok ince açmışım. sen yaparken hamuru kalınca açmaya dikkat et, o zaman çok şık gözüküyorlar. :)

11:17  
Anonymous yemek tarifleri said...

guzel bir tarifmis. tebrik ederim.

16:56  

Yorum Gönder

<< Home