10 Kasım 2005


BUGÜN BENİM DOĞUMGÜNÜM :)
YAŞAMIMA GÜLÜMSE KATAN HERKESE ÇOK ÇOK TEŞEKKÜRLER...

13 Comments:

Anonymous Adsız said...

mutlu ve huzurlu yıllar

17:58  
Blogger elcinin_mutfagi said...

Tugce dogum günün kutlu olsun ailen ve bizimle:) nice huzurlu mutlu ve saglikli yillara insallah...

Kabakli pastayi da cok begendim ellerinize saglik nefis görünüyor..

19:46  
Blogger Nazan said...

Dogum gunun kutlu olsun Tugce!

00:01  
Anonymous Adsız said...

doğum günün kutlu olsun :) nice güzel yılları tüm sevdiklerinle birlikte karşılaman dileğiyle sevgiler, mutlu ve sağlıklı yıllar sefika

12:29  
Blogger Sibel said...

Mutlu yıllar Tuğçe! Yeni yaşın sana mutluluklar, keyifli ve güzel günler getirsin!

13:35  
Blogger tugce:-) said...

hepinize güzel dilekleriniz için tesekkür ederim.
sevgiler

14:11  
Blogger Çileksuyu Sibel said...

Tugce'cim gecmis dogum gunun kutlu olsun,nice guzel yillara sevdiklerinle,seni sevenlerle..gulmelerin,sevmelerin eksik olmasin yeni yasinda da...sevgimle,sibel

14:36  
Blogger zinnur said...

Dogum gunun kutlu olsun sevgili Tugce. Demek sen de benim gibi bir akrepsin :)

18:59  
Blogger Burcu Özdoğan said...

Sevgili Tuğçe doğumgünün kutlu olsun bu meleğe baıldım ben:)İnşallah sana şans getirir

23:35  
Blogger Burcu ÜNAL said...

tuğçe, doğum günün kutlu olsun :))
geç kutladığım için üzgünüm :((
umarım tüm hayatın resmini kullandığın melek gibi mutlu,neşeli ve huzurlu geçer..

sevgilerimle..

22:11  
Blogger tugce:-) said...

geç ne demek, yaşadığım hergün doğmuş olmamı kutlayabilirim bence :) ben kutlamamlar konusunda biraz bol davranırım. herşeyi kutlarım, hiç birşey bulamazsam "bugün, geçen yıl bugüne göre yılbaşı" der yine kutlarım :)
benim için böyle iyi dilekler dileyen insanlar olduktan sonra yaşam hep kutlanmaya değmez mi sizce de?
herkese tekrar teşekkürler

11:49  
Blogger tugce:-) said...

merhaba burcu hanım,
eğer pasta dediğiniz melekli fürse o bir biblo ve barcelona'da bir hanım yapıyor.

20:56  
Anonymous yemek tarifleri said...

guzel bir tarifmis. tebrik ederim.

17:13  

Yorum Gönder

<< Home