13 Eylül 2006

HIRSIZ VAR! GURME.NET YAZILARIMIZI ÇALIYOR


http://www.gurme.net/ sitesine girdiğimde gözlerime inanamadım. Bu insanlar yemek bloglarını otomatik olarak kendi sitelerine kopyalıyor ve yazdığımız her şeyi kendi sitelerinde yayınlıyorlar. Üstelik sadece yemek tariflerini değil yaşamımızla ilgili paylaşımlarımızı da olduğu gibi kopyalamışlar. Bir de yazıların altına sanki biz onlara çalışıyormuşuz gibi ismimiz arkasına “by İskenderiye” diye imza basmışlar. Bu nasıl bir saygısızlık, nasıl bir terbiyesizliktir. Genelde kelimelerle aram iyidir ve kendimi ifade etmekte pek zorlanmam ama şu anda bu gördüklerim karşısında ne diyeceğimi bilemiyorum. Daha önce de böyle şeyler olmuştu. Bu hırsızların önüne geçmek mümkün mü bilmiyorum, zira bunu yapan yaptığından utanmaz da. Yaptığı saygısızlığı anlayabilecek olsa zaten böyle bir şeye yeltenmez.
Yazdığımız bu yazılar da otomatik olarak sitelerinde yayınlanmaya devam ediyor, dolayısıyla şu anda kendi sayfalarının başında kendi hırsızlıklarını duyuruyorlar.
Bu interent günlüklerinde bizlerle beraber ev hallerimizi, mutfak günlüklerimizi ve bizi etkileyen bir çok şeyi paylaşanları da bu hırsızlığa tepki göstermeye davet ediyorum. Yaptıklarını kınamak için bu iletişim bilgilerinden faydalanarak, e-posta yoluyla tepkilerimiz dile getirelim.

İbrahim Karaçoban (GURME-NET-COM)
Fevzi Çakmak Mah. Çukurca Sk. No.8 Kadıkoyİstanbul,
34000
0212.265 8565
0212.265 8565
info@iskenderiye.com

"Gurme.net'te yazılarımı çalıyorsunuz!" başlığıyla kendilerine gönderdiğim e-postayı da buraya kopyalıyorum:
Yetkililere,
http://www.benimkucukmutfagim.blogspot.com/ adresinde yayın yapmakta olan sitemdeki yazıların benden izinsiz olarak alınarak Gurme.net adlı sitenizde yayınlandığını tespit ettim. Sadece yemek tarifleri değil, özel hayatımla ilgili yazılarımı da hiç çekinmeden sitenizde yemek tarifi diye yayınlamaktasınız ve hatta bizzat çektiğim fotoğrafları da kullanmaktasınız.
Yaptığınız terbiyesizliğe bir an önce son vermenizi ve yazılarım ile fotoğraflarımı sitenizden kaldırmanızı istiyorum.
Bu yaptığınız hırsızlıktır. Hiç bir hırsızın yaptığı, çaldığını geri verdi diye affedilmez. Ama en azından bu kadarını yapabilir ve hem benim, hem de diğer blog sahibi arkadaşlarımın yazılarını sitenizden kaldırarak işe başlayabilirsiniz.
Gereğinin yapılmasını arz ederim.

2 Comments:

Blogger pelince said...

Çok üzgünümki bu habere şaşırmadım..Ben tarif ararken bu olaylara o kadar rastlıyorumki şaşarsın..Eğer hafızamda baktığım kişinin adresi kalmışsa hemen haber veriyorum..
Tarifleri geçtim ben,bizzat resimler çalınıyor..Hemde nerelerde şaşarsın..Tüm forum sitelerinde dolaşıyor hepsi..Sanki kendi resmi gibi hooop alıp kopyalıyorlar.
Peşini bırakmamak şikayet etmek lazım.
Çok üzgünüm elbette..

Sevgiler

22:56  
Anonymous yemek tarifleri said...

guzel bir tarifmis. tebrik ederim.

16:18  

Yorum Gönder

<< Home