27 Ağustos 2007

KAVUNDA MEYVE SALATASI


Bu aslında çok basit bir yaz ikramı. Basit olduğu kadar da çekici ve etkili. Küçük bir kavunu alıp ortadan ikiye kesiyorsunuz. Tabakta düz durması için iki yarımın da altlarındaki yuvarlak kısmı kesiyorsunuz. Çekirdeklerini çıkardıktan sonra kavunun içini biraz oyuyorsunuz. Dilediğiniz gibi bir meyve salatası hazırlayıp, kavunların için dolduruyorsunuz. Üstlerine bir top sade dondurma ve biraz çekilmiş antep fıstığı ve fındık koyuyorsunuz. Ve işte servise hazır. Götürdüğünüzde tabakları görenler “Ne yaptın sen?” diye yemek için sabırsızlanıyor. Oysa tek yaptığınız biraz meyve doğramak. Bu sıcakta daha ne olsun, değil mi?

Etiketler:

10 Comments:

Blogger Selma Alkan said...

bence nefis gorunuyor canim cekti dogrusu ellerinize saglik, sevgilerimle

17:41  
Blogger Dr. Tuğçe Güzel Çay said...

blogunuzu çok beğendim tebrikler

23:21  
Blogger ifot said...

değişik ve hoş bir tarif.çok güzel olmuş,ellerinize sağlık.

18:15  
Anonymous Adsız said...

merhaba,

kesinlikle daha ne olsun :)))

ben kavunun içini full dondurmayla dolduruyorum.. Gerçi bu daha sağlıklı ama :))

ellerinize sağlık

19:41  
Blogger Pembelinin Mutfağı said...

Bu güzel sunuma kim hayır diyebilir ki:)

16:05  
Blogger serinmavi said...

Çok şık bir ikram olmuş....eline sağlık canım....Selamlar....

21:16  
Blogger tugce:-) said...

selma,
teşekkürler. hemencecik yap, kavun bitmeden.
tuğçe hanım,
teşekkür ederim.

ifot,
beğendiğine sevindim. birkaç meyveyle değişik şeyler yapılabilmesi eğlenceli, değil mi?
zerrin,
ben de dondurmayla doldurmamak iin kendimi zor tuttum :) ama meyvenin tadı da hiçbir şeyde yok ;)
pembeli,
meyve ikram etmenin güzel yollarını bulmak lazım, değil mİ? keyifle yemek gerek :)
oya,
teşekkürler. senin ikramların da çok şık :)

09:43  
Blogger Mutfak Havlusu said...

elinize sağlık güzel ve hoş duruyor.kavun sevgisi gerçekten abartı düzeyinde olan benim için gayet güzel:)
nacizane ufak birşey söylemek isterim,biryerde yemiştim kavunu buzlukta dondurup ondan sonra salatasını ve istediklerini koymuşlardı.
tekrardan elinize sağlık..

16:21  
Blogger NiNo said...

cok severim :)

01:29  
Anonymous yemek tarifleri said...

Guzel bir tarifmis. Tebrik ederim.

15:31  

Yorum Gönder

<< Home