13 Şubat 2007

SEVGİLİER GÜNÜ KURABİYELERİ :)

Aslında sevgililer günü bahane, esas güzel olan kurabiyeleri yapmak. Renkler ve şekiller açısından çok hoş temaları olan bu gün için bir sürü kurabiye yaptık Esen'le. Çok eğlendik, sanırım resimlere bakınca siz de anlayacaksınız. :)
Yine temel kurabiye tarifim olan
"sugar cookies"i kullandım ve süsleme için de gıda boyalarıyla renklendirilmiş "royal icing" ve çeşitli şekerlemeler kullandım.
Herkese sevgi dolu ve eğlenceli bir gün diliyorum :)

Etiketler:

18 Comments:

Blogger *Ra said...

Merhabalar.
Sevgililer günü için güzel şeylerin ortaya çıkacağını biliyordum fakat bu kadarını da beklemiyordum açıkcası. Ne hoş olmuşlar.
Sevgilerimle...

11:07  
Blogger kamiş said...

Merhaba Tuğçe, bu kadar kurabiyeyi nasıl yaptın, yorucu olmuştur ama değmiştir değil mi? Ellerine sağlık, sevgililer günün kutlu olsun.

17:29  
Blogger tugce:-) said...

rabia,
aslında bu kadarını ben de beklemiyordum :) kendiliğnden oluverdi :)
kamiş,
bir arkadaşımla yaptım ama gece 3'te yatarken biz de ne kadar çok yaptığımız farkettik :) yine de çok keyif aldık. senin de sevgilere günün kutlu olsun :)

17:42  
Anonymous Adsız said...

bunlar muhteşem olmuş. çok çekici görünüyorlar. ellerine sağlık

14:20  
Blogger Ferhanca said...

merhabalar, kurabiyeler ,kekler yapılsın sevgililer günü bahesi olsun..hepsi çok şirin afiyet olsun.. Ferhan

17:07  
Blogger tugce:-) said...

ayne öyle ferhancım :) bize bahane olsun, bayram, yılbası, o günü bu günü hiç fark etmez :)yapması eğlenceli, insanları mutlu etmek eğlenceli. günler bahane...

17:53  
Blogger fractal said...

böyle görünce daha bi hoşuma gitti.ne kadar renkliler.gerçi insanların yüzlerinde ki o güzel, şaşkın ifadeler daha bi renkliydi ya olsun..ellerimize sağlık tuğçe:)

23:22  
Blogger limoncicegi said...

Merhaba Tuğçe, ellerinize sağlık. Tek tek kurbiyeleri süslediğinize, giydiridiğinize, kuşattığınıza inanamıyorum. Eskiden oyun hamuru ile oynarken şimdi de kurabiyeler ile devam ediyorsunuz :) Ellerinizesağlık, sevgililer günüzün kutlu olsun..

11:35  
Anonymous Adsız said...

Bayıldım kalpli kurabiyelere,çok şık duruyorlar,ellerinize sağlık.
sevgilerle...
www.denizesintisi.com

16:00  
Anonymous Adsız said...

Merhaba,kurabiyelerininz ve süslemeleriniz çok güzel olmuş.Ben sizden bu kurabiyelerin cup ve ya bardak olarak tam ölçüsünü isteyecektim??? Gr biraz zor da!! :)))

09:38  
Blogger tugce:-) said...

esencim,
yine yaparız. bahanesi olmadan bile yaparız, insanların nasıl sevindiğini görmek herşeye değdi değil mi?
limon çiçeği,
haklısın, gerçekten insan çocukluğunda olduğu kadar mutlu oluyor bunlarla oynarken :)
ebru,
teşekkür ederim, beğendiğine sevindim.
didem,
güzel yorumun için teşekkürler. inanki bardak ölçüsü olarak bilmiyorum, ama "cup" ölçülerini vereyim.
3,5 cup un
1 cup terayağı
1,5 cup şeker.
umarım işine yarar :)
sevgiler...

11:42  
Anonymous Adsız said...

ben hicte guzel olmamis...cok sacma...daha guzel olabilirdi...ben siz birasdaha calisin

14:20  
Anonymous Adsız said...

beğenmesenizde bi emek verilmiş saygı gösterin..
ayrıca süper olmuuş.zaten bütün tarifleriniz harika bence:) ellerinize ve emeğinize sağlıkk :)

01:41  
Blogger tugce:-) said...

teşekkür ederim :)

15:10  
Anonymous Adsız said...

Merhaba Tuğçe Hanım,
Kurabiyeleriniz müthiş gözüküyor. Sormak istediğim kurabiyeleri bir çubuğun üzerine takmışsınız. Onlardan buket yapmışsınız. Bunu nasıl yapıyoruz?
Teşekkürler, Yasemin.

16:32  
Blogger tugce:-) said...

merhaba yasemin,
kurabiyeleri kalıpla kestikten sonra fırına koymadan önce, çubuku ortasından hamurun içine geçiriyorsunuz. bu şekilde pişiriyorsunuz.

17:03  
Anonymous Adsız said...

:) çok teşekkürler cevap için. bu çubuklar sanırım özel. nereden temin edebilirim?
Yasemin

14:08  
Blogger tugce:-) said...

çubuklar özel değil, marketlerde satılan şişler :) kısaları ve uzunları var. hemen her markette var. yukarıdaki yazıda sugar cookies tarifini kullandığım yazıyor ve bir link var. onba basarsanız, yapımıyla ilgili daha detaylı bilgiyi de görebilirsiniz.

16:43  

Yorum Gönder

<< Home