30 Mayıs 2008

DÜĞÜN PASTAM



Levon Patisserie'nin hazırladığı düğün pastam :)

Etiketler:

4 Comments:

Blogger ZUHAL YALÇIN'IN KARNAVALI said...

TUĞÇE'CİĞİİİİİİİİM,
ŞİMDİ BLOĞUMDA YORUMUNU GÖRÜNCE İLGİMİ ÇEKTİ HEMEN BLOĞUNA ZİYARETE GELDİM YORUMUNDA EVİMİN İLK MİSAFİRLERİ YAZINCA AÇIKCASI ŞAŞIRDIM VE HEMEN GELDİM:)CANIM HAYIRLI UĞURLU OLSUN ÇOK ÇOK SEVİNDİM ÖMÜR BOYU MUTLULUKLAR DİLERİM:)MİSAFİRLERİNİN PROFİTEROLÜ BEĞENMİŞ OLMASINA DA AYRICA ÇOK SEVİNDİM:)BİZİM KIZIMIZ HAMARATTIR TABİİ Kİ GÜZEL YAPACAK:)BENDE DÜN AMERİKA'DAN GELDİM SANIRIM İLK FIRSATTA BLOĞUMU GÜNCELLEYECEĞİM:)
SEVGİYLE KAL VE BİR ÖMÜR MUTLU...

18:31  
Blogger tugce:-) said...

Çok teşekkürler Zuhal Abla :)))

08:42  
Anonymous Adsız said...

tebrik ediyorum tuğçe hanım,allah mesut etsin...sanırım tebrik için o kadar geç kalmadım dimi....inşallah çiçeği burnunda bi rgelin olarak daha çoooook yeniliklere imza atacaksın mutfağında..... sevgiyle kal....
www.pastaevim.azbuz.com

12:18  
Anonymous yemek tarifleri said...

Guzel bir tarifmis. Tebrik ederim.

15:24  

Yorum Gönder

<< Home