27 Mayıs 2009

FANATİK KURABİYELER


Merhaba,
Uzun zamandır yazamadığımı biliyorum. Gerçi çok da fazla üretken değilim son aylarda. Daha çok, önceden uyguladığım tarifler oluyor yaptıklarım veya günlük bir şeyler. Yeni şeyler deneyip beğendiğimde resimlerini çekip saklıyorum ama bu sefer de bir türlü oturup yazacak ve siteye koyacak vakti bulamıyorum. Sonunda bulduğumda da nasıl yaptığımı tam hatırlamayabiliyorum :)

Bunlar da çok önceden yaptığım ve bir türlü siteye koyamadığım resimler. İş yoğunluğunun üstüne bir de bilgisayarım çökünce epeyce beklediler.
Fanatik babanın oğlunun 40'ı için yapılan kurabiyeler de böyle oluyor işte :) Epeyce fanatik baba olduğuna göre, fikir olabilir pek çok kişiye :)



Bu arada, bu şekilde kurabiye veya tatlı yapan herkes bunu yaşar mı bilmem ama o kadar çok kurabiye pişirince, çıkan kokular insana tatlı istetiyor. Eğer kurabiyeleri bir yere götürmek için yapıyorsanız, içinden ancak tadına bakabiliyorsunuz. Ama bu arada bir sürü tatlı geliyor aklınıza. Ama artık onları yapmaya haliniz olmuyor.
Ben de bu kurabiyeleri yaparken canım tatlı bir şeyler istedi ve imdadıma buzluktaki çikolatalı çörekler yetişti. UNO böyle dondurulmuş ürünler çıkarmış. Hayat kurtarıcı olabiliyor, veya iştah kurtarıcı diyelim :) Blogları takip eden pek çok kişi kendi de evde kurabiyeyi başkasına götürmek için yaptığından, işe yarayabilir dedim. Ben tadından da memnun kaldım. Aklınızda olsun.

Etiketler:

2 Comments:

Anonymous fanatik said...

fanatik kurabiyeler çok sevimli görünüyorlar...

03:25  
Anonymous yemek tarifleri said...

Guzel bir tarifmis. Tebrik ederim.

15:16  

Yorum Gönder

<< Home