15 Mayıs 2006

YE #10 -3

Herkese tekrar merhaba,
Çileğin çok sevilen bir meyve olmasından ve tam mevsimi olmasından kaynaklanıyor olsa gerek festival alanımıza zor sığıyoruz. Şu ana kadar 60 kişi katıldı etkinliğe. Ben henüz kendi tariflerimi yayınlayamadım ama yakında onları da yazacağım. Durum böyle olunca uzun zaman alıyor yazıları hazırlamak, ben de herkesin gönderdiği tariflerden haberdar etmek istiyorum sizleri. Festivalin her köşesini gezelim istiyorum. Ama şimdi ben sizlere rehberlik yapmayı bırakıp, herkese bir harita dağıtacağım : ) Başka şekilde gezmek çok zor olacak sanırım.
Katılan herkesin ellerine sağlık, hepsi birbirinden güzel tatlı tarifleriyle tanıştırdınız bizi. İşte gezimiz kalanı için haritamızın ilk parçası:
Hobi Keyfi sitesinin el işlerinde marifetiyle dikkat çeken yazarı Burcu çilekli milföyler ve çilek soslu muhallebi tarifini paylaşmış.

Almanya’dan Arife ise çok şık görünümlü ve çok uğraştırmayan bir pasta hazırlamış bizlere.
Derya’dan Lezzetler sitesinde çilekli kolay pasta tarifi bekliyor bizleri.

Mutfak Günce’sinde Şaziye’nin ikram ettiği çilek şerbetiyle serinledikten sonra tatlılara devam ediyoruz.

Eğer siz de benim gibi su muhallebisini seviyorsanız, çileklisine de göz atmak istersiniz sanırım. O zaman buyurun Housewife'ın sitesine...

Gülcan sihirli mutfağında iki güzel pasta yapmış. Birinin adı
pembe rüya, diğerine çilekli uydurma pasta demiş ama doğaçlama yapılan tüm pastalar gibi adından kat kat güzel göründüğünü söyleyebilirim.



Aslında İngilizce bir blog yazan Cenk etkinlik için smokinli çilekler hazırlamış ve tarifini Türkçe olarak da vermiş.



Almanya’nın Bielefeld kentinden
kentinden Özlem, ilk defa katıldığı yemek etkinliği için çilekli spagetti pastacıklar, çilekli pasta ve beyaz çikolatalı çileklerin tariflerini paylaşmış.

Adapazarı’ndan Ece Erguvan’ın çikolatalı çilekli pastasının tarifini almak isterseniz sitesinde sizleri bekliyor.



Ankara’da Dersaadet bekliyor bizi. Hepimiz gibi bir çok çilekli tarife bakmış, sonunda kendi doğaçladığı bir tarif vermiş. Böyle tatlılar yapmak benim de çok hoşuma gider.


Eh yine yorulduk bir soluklanalım derseniz, yaz akşamına yakışacak bir içki ikram edelim. İstanbul’dan Yonca eşinin verdiği fikir üzerine şenliğimize Strawberry Daiquire ile katılmaya karar vermiş.


Ankara’ya davetliyiz tekrar.
Yemek sepetinde Çilek Güzeli tarifi var, ismine layık bir tatlı olduğu belli.


Yine uzaklardan tanıdık bir ses... Cincinnati/Amerika’dan Behiye çilekli cheesecake yapmış.



İlk kez etkinliğe katılan Dilek çilekli sütlaç ve çilekli kalplerle karşılıyor bizi sitesinde.

Arkadaşlarıyla çok eğlenerek yaptıkları belli olan çilekli turtayı yine aynı neşeyle tarif etmiş Ankara’dan
Roz.



Kübra ayağının tozuyla festival alanında yerini almış ve çilekli pasta hazırlamış.

Bu ay yemek etkinliklerine ilk kez katılmanın heyecanını yaşayan arkadaşlarımızdan biri de Özlem Özge. Bizim için hazırladıkları ise çilekli tart ve çilekli soslu muffin.


Yemek etkinliklerinin fikir sahibi olan ve belki de hepimizin bu blogları hazırlamasında etkili olan Hatice yine Portakal Ağacı’na yakışır fotoğraflar ve tariflerle katılıyor şenliğe. Çokokremli dondurma pastası, hindistan cevizli ve çilekli pudingli kek, çilekli limonata.

12 Comments:

Anonymous Adsız said...

bize ev sahipliğiniz için tşk. ilk defa katıldığım böyle bir etkinlikte sizlerle beraber olmak çok güzel...

21:11  
Anonymous Adsız said...

ismimi yanlis yazmissiniz...düzeltirseniz sevinirm..
özlem Kirdan

23:41  
Anonymous Adsız said...

Merhaba tuğçe benimde tarif resmim konulmamış neden olduğunu merak ettim ilk etkinliğe katılışım olduğu için çok hevesliyim.kusura bakma olurmu.görüşmek dileğiyle.sevgiler :)

23:49  
Anonymous Adsız said...

adımı yazmayı unutmuşum özlem özge sevgiler.(susam)

23:53  
Blogger tugce:-) said...

hepinize merhaba,
bugün bir gariplik var maalesef blogger'da, yazdığım postayı yayınladığında ortalardından bazı yerleri yok oluyor. özlemcim senin isminin yazdığı yeri ve bir sonraki linkin başını silip ikisini birleştirmiş. düzelttim.
susam, ne kusura bakması :) hevesini çok iyi anlıyorum. merak etme bana yollanan tüm adresleri veriyorum. yalnız çok uzun sürüyor, teknik arızlar nedeniyle vs. şu anda 70 tarif oldu, daha kend tariflerimi bile yayınlayamadım. merak etme hepsi yayınlanıyor :)

23:59  
Blogger tugce:-) said...

özlem özge,
pardon sen resmi sormuşsun, özel bir sebebi yok, sadece tüm resimleri koyamadım. bildiğin gibi resim eklemekte bazen sorun çıkıyor. ben de o zaman yayınlıyorum yazıyı, hiç değilse adreslere gitmek isteyenler ulaşabilsin diye.

00:03  
Anonymous Adsız said...

Teşekkürler tuğce cevabın için görüşmek dileğiyle iyi geceler :) özlem özge kut

00:50  
Anonymous Adsız said...

Benim linkim başkasının sitesine açılıyor Tuğçe Hanım .Düzeltirseniz sevinirim.Kolaylıklar dilerim.

09:11  
Blogger incikboncuk said...

Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

22:40  
Blogger Kübra said...

Tuğçe Hn. merhabalar,,

Çilek festivalindeki ev sahipliğiniz için teşekkürler, harika bir organizasyondu. Bizede bekleriz.

08:45  
Blogger Kübra said...

Düzeltme lütfen
//bizimevinascisi.blogspot.com

Teşekkürler

19:52  
Anonymous yemek tarifleri said...

guzel bir tarifmis. tebrik ederim.

16:27  

Yorum Gönder

<< Home