16 Mayıs 2006

YE #10 2. GÜN

Etkinliğimizin ikinci gününde festival alanında yerini alanlara gelelim şimdi.

Hepsi aynı heycan ve hevesle hazırlamış tariflerini. Bu gün de gezmek isterseniz buyurun bahçemize :)

Lezize blogunda üç farklı lezzet var misafirlerimiz için. Çilekli amonyaklı pasta, çilek ve vişne kompostosu ve çilekli tart.



Hanife ise ikisi de birbirinden sevimli iki kek hazırlamış. Çilek şapkalı muffin ve çilek soslu mini cheesecake. Tek kişilik ikramları sevenlerdenseniz bir göz atın derim.



Bugün İsviçre’den gelip aramıza katılan Dilek ise beş farklı lezzet hazırlamış.
Havuc cilek salatasi, çilek pavlova, çilek sosu hindistancevizi sütlü tatli üzerine, çilekli japon panna cottasi ve Nigella Lawson'un bezeli & normal kekli cilekli pastasi. Aralarından seçmek çok zor olacak, en iyisi hepsinden biraz tadın.



Pennsylvania’dan Estelle, her etkinlikte içimizi açan tatlar gönderir bize. Bu sefer de çilekli sorbe ikram ediyor. Yazın en sağlıklı soğuk tatlısı...

Beyaz ve kırmızının şıklığıyla bezenmiş bir çilek tatlısı da Bandırma’dan geliyor. Emel çilekli yaz rüyası hazırlamış.



Aintep Sofrasının yazarı Naile aceleyle bir şey yapması gerekince çilek dolması yapmış. İyi ki acele olmuş Naile, içi beyaz çikolatalı bir karışımla doldurulmuş çilekler bana çok çekici geldi :)




Çileğin tatlılara olduğu kadar içeceklere de ne kadar yakıştığının kanıtlayan bir çok etkinlik tarifine bir tane de İstanbul’dan ekleniyor. Bahar çilekli gazoz hazırlamış. Çielkli gazoz; bir çocuğun hayali gibi...

İzmir’den Nilüfer ise evin çilek uzmanı olan kızına danışmış ve onun tarif ettiği şekilde çilekli yoğurt yapmış.

Mersin'den Derya blogunun 1. yaşgününü çilekli cheesecake ile kutluyor.


İngiltere'den Betül, fırından nefis kokular yayan çilek pestilini yapmış. Sizi bilmem ama benim hemen denemem lazım.



Mis gibi kokan bir limon bahçesine yöneliyoruz ve karşımıza İpek çıkıyor. Elinde küçük çilekli tartöletler var.

Kanada'dan Asya ise çilekli pasta tariflerine bir yenisini ekliyor.
Bu güzel görünümlü pasta içim teşekkür ediyoruz.

7 Comments:

Blogger gastronot said...

Aranıza katılabildiğime çok sevindim. Demek benim gibi gecikenler de varmış. Sevgiler,
bahar

12:30  
Blogger BETUL said...

Tugce, tesekkurler..Her davet sahibi gibi yoruldun. Ama degdi sanirim :)

01:19  
Anonymous Adsız said...

merhaba. ben çileği doğal olarak kullanmayı önerdim. ama mailim size ulaşmadı sanırım.
ama harika lezzetler var. hepinizin eline koluna sağlık.
www.blogcu.com/kartopum
uğrarsanız sevinirim.

19:16  
Anonymous Adsız said...

selam bende yollamistim benim pastami ve kendi sitemde yayinlamistim elinize gecmedimi acaba yayinlanmamis benim cilekli pastam???

04:23  
Blogger tugce:-) said...

merhaba asyacım,
mailin bana ulasti fakat sitenin linkini bulamadim. onun icin sana hemen cevap yazmis ve siten var mi yoksa benim sitede mi yazayim tarifi diye sormustum. ama senden hic ceap gelmeyince ben de koyamamışım linkini :(

11:12  
Anonymous Adsız said...

Tugce kusura bakma senin mailin gelmedi bana bende yemek etkinlerine yazmistin nasil buldun sitemin linkini? yaaa bende uzun zamandir girmedim sitene simdi gordum yazdiklarini demek okadar zamndir benden haber bekliyordun cok ozur dilerim yaa..bende saat farki yuzunden eklmeeidn sanmistim..

06:26  
Anonymous yemek tarifleri said...

guzel bir tarifmis. tebrik ederim.

16:26  

Yorum Gönder

<< Home